HTML

Szülünk, oszt csók!

Mi nők, tudunk szülni. Leginkább magunktól, ha hagynák, hogy mi választhassuk meg a körülményeinket. Nem kell körénk nagy felhajtás. Ha mégis van, akkor könyörtelenül kommentelünk.

Írd meg a történetedet, közzétesszük! szulunkosztcsok@gmail.com Részletek itt!

Friss topikok

  • kolbászoszsömle: @vitek: Összehasonlítják a puertorikói bébisintért a bölcsődével. Nagyszerű! @Balance Of Power: R... (2011.08.02. 21:11) Szülünk, oszt dolgozunk?
  • sosperi: Gerébékről csak annyit, a hit és a hozzáértés kevés, a biztonságos otthonszülés csak szabályozott ... (2011.03.31. 03:02) A hard core szülés
  • Zivatarfelhő: @csutkababa: Nem akartam lesajnálni senkit, csak többet akartam megtudni egy szervezet működéséről... (2010.12.06. 20:17) A kormány szerint a kórházaknak nincs pénzük gátvédelemre
  • St Thomas: Szia! Köszönöm a díjat! Megtisztelő, hogy olvasol engem. Nekem is ki kell gondolnom pár dolgot ez... (2010.11.10. 11:27) Kreatív blogger díj
  • myazs: Bocsánat, kicsit hosszú lett, de egy éve várok rá, hogy "kiírhassam magamból". (2010.10.31. 22:23) Nagy Szülészet Teszt

Kreatív blogger díj

2010.11.07. 14:24 :: Tündér a varázspálcával

Tessék, egy hete nem néztem rá a blogomra, és máris befutott egy megtisztelő díj egy kedves bloggertársamtól! Ráadásul nem is akárkitől: attól, akinek a hitét én is vallom, bár a megvalósításával időnként vannak kihívásaim. Aki a legfontosabb dolgot igyekszik a gyakorlatba átültetni: "élni egy igaz, tiszta életet testileg, lelkileg (...) most, nem holnap. nem küzdeni, harcolni, rohanni vmi után, hanem ÉLNI AZ ÉLETET."

Nagyon köszönöm a wholeliving.blog.hu-nak ezt az inspiráló kitüntetést!

 

 

 

 

 

 

 

Íme a díj elfogadásával együtt járó szabályok:

1. Köszönd meg, akitől kaptad. 

2. Tedd ki a logót a blogra.

3. Linkeld be, akitől kaptad.

4. Add tovább további 7 blogosnak.

5. Linkeld be őket.

6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.

7. Árulj el magadról 7 dolgot.

Alig várom, hogy felsoroljam Nektek a kedvenc blogjaimat!

  1. Akinek hihetetlenül hálás vagyok, hogy megosztja velünk a tudását: felicitasz.blog.hu.
  2. A bába, akinél bármikor szívesen szülnék: szuleszet-naconxipanban.freeblog.hu.
  3. Az orvos, aki a csecsemőgondozásban képes egy fedél alá hozni a szakember magabiztosságát és az anyai ösztönöket: www.dokimami.hu.
  4. A háziorvos, aki nem rejti véka alá értékes tanácsait: haziorvos.blog.hu.
  5. Alkotni - főképp a gyerekekkel együtt - öröm: stthomasdesign.blog.hu.
  6. Túrázni meg a világ legjobb dolga: utazoslany.blog.hu.
  7. Egy blog, ahol a hűvös külcsíny forrón dobogó szívet takar: monikahenter.blogspot.com.

Amit pedig még nem tudtok rólam, de ezennel lehull a lepel:

  1. 13 hetes terhesen megmásztam a Börzsöny legmagasabb csúcsát, a Csóványost, amire azért vagyok a legbüszkébb, mert ritka hóvirágvirágpompában láthattam. :-
  2. 8 hónapos terhes voltam, amikor kiderült, hogy lisztérzékenység okozza a krónikus vashiányomat. Most az a legnagyobb kihívás számomra, hogy az egyéves lányom ételeibe ne kóstoljak rutinszerűen bele, mert akkor könnyen lecsúszhat egy kis glutén a torkomon.
  3. Amióta megszületett a lányunk, falun élünk, csend, nyugalom, jó levegő, és hihetetlenül kedves szomszédok ...
  4. A kedvenc zenekarom a Dream Theater, akik progresszív metált játszanak, de bármilyen dallamos rockra vevő vagyok. Például Paul McCartney koncerten is ott csápoltam az első sorban, nem tehetek róla, tőle tanultam angolul :-)
  5. A kedvenc íróm Stephen Covey és John Maxwell, de azért a legnagyobbnak mégis Skip Ross-t és az ő Dinamikus élet szemináriumát tartom, akit csak azok ismernek igazán, akik előfizetnek a Network 21 képzési programjára. Ők viszont most mind megértően bólogatnak ... :-)
  6. Kb. 6 éve nincs tévénk, de ha mégis nézek valamit, az tuti a Golgota TV az interneten, mert az felépít, nem le.
  7. A kedvenc vendéglőm az, ahol az eljegyzésünk is volt: a Rosinante Fogadó Szigetmonostoron. Leginkább azért olyan jó a hely, mert a tulajdonos, Szikora Imre bácsi hozzáállása fantasztikus.

Nagyon kíváncsi vagyok, a bloggertársak kiket választanak. Biztosan sok jó blog van, amit még nem ismerek.

4 komment

Címkék: díj kedvenc blogok

A bejegyzés trackback címe:

https://szulunkosztcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr672430471

doktrina (törölt) · http://haziorvos.blog.hu 2010.11.08. 12:26:42

szia! nagyon köszönöm a megtiszteltetést!
Ki kell gondolnom hirtelen, hogy ki az hét, meg hogy mi áruljak el, de meglesz :D

utazóslány 2010.11.08. 19:52:29

Köszönöm én is a díjat! :)

St Thomas 2010.11.10. 11:27:46

Szia!
Köszönöm a díjat!
Megtisztelő, hogy olvasol engem.
Nekem is ki kell gondolnom pár dolgot ezzel kapcsolatban, de igyekszem!
süti beállítások módosítása